Natłok fabryk, bliskość portu i intensywny przepływ wielu towarów sprawiły, że w dzielnicy zostało utworzone główne centrum logistyczne, które zarządzane jest przez firmę Nagai Corporation. Za określoną opłatą realizują logistykę wewnętrzną w ramach outsourcingu, fabryki są również zachęcane do korzystania z ich usług w celu zoptymalizowania wykorzystywanej powierzchni i cięcia kosztów związanych z transportem wytwarzanych produktów i części.
Magazyny są ściśle podzielone na określone sekcje, w zależności od tego, jaki rodzaj asortymentu przyjmują. Można tu znaleźć zarówno hangary portowe (przechowujące części do statków, które ilościowo wykraczają poza możliwości magazynów przyportowych), magazyny przemysłowe, a także dystrybucyjne. Wielkość i szerokość zamkniętych pomieszczeń bywa bardzo różnorodna, wybudowane są magazyny niskiego, średniego i wysokiego składowania, dzięki czemu główne centrum logistyczne może obsługiwać większość fabryk znajdujących się w tej dzielnicy.
Dostanie się na teren magazynowy wymaga specjalnych przepustek, natomiast samo poruszanie się między obiektami poddaje ciężkiej próbie orientację wzrokowo-przestrzenną, a także uważność, bo łatwo znaleźć się przypadkiem poza strefą trasy dla pieszych. Należy również dodać, że magazyny są pod ścisłą strażą ze względu na dużą cenność przechowywanych i dystrybuowanych towarów.
(!) Monotonia pracy, która w sporej części jest zautomatyzowana sprawiła, że co niektórzy magazynierzy opowiadają, jak to widywali wieczorami psy o ludzkich twarzach ścigające się z wózkami widłowymi. Co oczywiście jest nonsensem, skoro jinmenkeni znani są w legendach z wyścigów z samochodami na autostradach, ale wyobraźnia ludzka czasem nie zna granic.
|
|