Temat poświęcony rozwojowi forum. Masz pomysł na poprawę jego działania? Marzy ci się nowy konkurs lub event fabularny, którego nie dasz rady poprowadzić, ale nadzieja na to, że zrobi to ktoś za ciebie, nie znikła? Potrzebujesz nowej funkcji i akurat wygrzebał*ś z internetu kod? Pogadajmy.
Hasegawa Jirō napisał:Kolory powinny zostać, są chyba jedyną niezmienną rzeczą tutaj i podejrzewam, że wszyscy się do nich przyzwyczaili. Ikonka za to nie ma dla mnie większego sensu — podkreśla to, co w sumie widzimy w kolorze.
This. Kolory są już tak zrośnięte, że ich zmiana wprowadzałaby tylko w większy błąd jak dla mnie. A skoro już i tak po nich rozpoznajemy kto jest kim, to - tak jak napisał Nobu - wystarczy rzucić jakąś fajną ikonkę na miejsce obecnych i według mnie tyle w zupełności wystarczy by niepotrzebnie nie przekombinować czegoś co można bardzo łatwo rozwiązać.
| IN THIS WHOLE WIDE WICKED WORLD THE ONLY THING YOU HAVE TO BE AFRAID OF IS ME |
Warui Shin'ya and Sugiyama Nobuo szaleją za tym postem.
Warui Shin'ya and Sugiyama Nobuo szaleją za tym postem.
Tło postów bym raczej zostawiła w spokoju, bo albo byłoby ledwo zauważalne, jak obecnie, albo mogłoby odwracać uwagę od czytanej treści. Graficznie i tak layout ma już szmery-bajery i jest wywalony w kosmos.
Sugiyama Nobuo and Raikatsuji Shiimaura szaleją za tym postem.
Co do tła postów - to zależy jakby to wyglądało. Osobiście wydaje mi się, że forum ma wystarczająco dużo pomniejszych elementów/akcentów graficznych i dodatkowe mogłyby tylko i wyłącznie naruszyć obecny porządek (według mnie obecny stan rzeczy jest prze-cu-do-wny i nie mam żadnych zastrzeżeń czy też rzeczy, które by mnie gryzły).
Warui Shin'ya, Sugiyama Nobuo and Matsumoto Hiroshi szaleją za tym postem.
Najpóźniej jutro (możliwe, że dopiero w nocy) zajmę się przeorganizowaniem tego. Mam już wstępny plan, aby nie powciskać nadmiaru ikon. Prawdopodobnie obecne, podlegające pod rasy, będą umieszczone w połowicznej transparentności za nickiem (tak jak to miało miejsce przy poprzednim layoucie), zaś obecne miejsce oznakowania ras przemienię na ikonę grup. Pomyślałam też, aby neutralni byli mniej zaakcentowani, tj. ciemnoszarzy, zaś ci, którzy podlegają danej organizacji, jasnoszarzy, podobnie jak zostało to wyróżnione pomiędzy osiągnięciami wydarzeniowymi a pozostałymi*.
Zobaczymy jak to będzie się prezentowało w praktyce i wtedy poproszę was jeszcze o zdanie.
* Tutaj różnica:
Ye Lian, Sugiyama Nobuo, Nakashima Yosuke and Hasegawa Izaya szaleją za tym postem.
Nazwa: Rękawiczki taktyczne
Umiejętność: +10 broń miotana
Opis: Wykonane ze spandexu i neoprenu cechujące się wysoką elastycznością i wygodą. Wewnętrzna strona rękawic wykonana została z syntetycznej skóry wysokiej jakości. Struktura skóry znacząco zwiększa pewność chwytu.
Nazwa: Celownik Smart
Umiejętność: +10 broń palna
Opis: Dodatek do broni poprawiający zdolność do namierzania celu. Sztuczna inteligencja podaje odległość od celu oraz optymalne położenie broni zapewniające najwyższą szansę trafienia. Baterie pakowane oddzielnie.
Nazwa: Chodaki Skradaki
Umiejętność: +10 Cichość
Opis: Mięciutkie kapciuszki bądź buciki skutecznie negując dźwięki przez nie wydawanie podczas poruszania się, zapewniając przy tym ciepło i swobodę ruchu
Nazwa: Kitel marki "Doofenshmirtz"
Umiejętność: +10 Chemia
Opis: Sterylny, biały fartuch nie wchodzący w reakcję z większością powszechnych kwasów i zasad, a tym samym chroniący przed nimi ciało. Dostępny w każdym kolorze i wzorze.
Nazwa: Lupa Detektywa
Umiejętność: +10 dedukcja
Opis: Szkło powiększające w metalowej ramce i drewnianą rączką pozwalające na dokładniejsze zbadanie śladów pozostawionych przez potencjalnych sprawców.
Nazwa: 108 korali
Umiejętność: +10 Egzorcyzmy
Opis: 108 błogosławionych korali nawleczonych na sznurek wraz z umieszczonym na przodzie kamieniem przewodnim z wyrytym pentagramem. Mogą być noszone jako naszyjnik bądź bransoletka, a także użyte do skanalizowania swojej mocy duchowej podczas egzorcyzmów bądź rzucania inkantacji.
Nazwa: Strój do stretchingu
Umiejętność: +10 Gibkość
Opis: Wygodne, lekkie i elastyczne ubrania nie krępujące ciała i pozwalające je wygodnie rozciągać.
Nazwa: Super Laptop
Umiejętność: +10 Informatyki
Opis: Laptop najnowszej generacji pozwalający na więcej opcji w porównaniu do starszych modeli. Cichy, wydajny, lekki, energooszczędny.
Nazwa: Schematy
Umiejętność: +10 inżynieria
Opis: Schematy pieszczotliwie zaplanowanych urządzeń bądź budowli. W końcu bez planów nic się nie zbuduje, prawda?
Nazwa: Ciuchy kamuflujące
Umiejętność: +10 Kamuflażu
Opis: Zestaw ubrań pozwalających na zlanie się z otoczeniem niczym kameleon. Zależnie od zestawu może być to czarny strój, bądź zielono brązowy z doczepioną ściółką leśną.
Nazwa: Intensywne perfumy
Umiejętność: +10 do kłamstwa
Opis: Perfumy o wyjątkowo intensywnej woni, które może nie sprawią że uwiedziesz każdego, ale na pewno rozproszą rozmówcę na tyle, by mniej skupił się na przejrzeniu kłamstwa.
Nazwa: Słowniczek
Umiejętność: +10 do lingwistyki
Opis: Niewielki słowniczek zawierający tłumaczenia słów z japońskiego na inne języki. Dostępny w wersji zarówno papierowej, jak i elektronicznej.
Nazwa: Delikatne rękawiczki
Umiejętność: +10 do oburęczności
Opis: Rękawiczki z cienkiego materiału ułatwiające jednoczesne operowanie obydwiema dłońmi jednocześnie.
Nazwa: Zielnik
Umiejętność: +10 do ogrodnictwa
Opis: Zbiór informacji o roślinach, ich właściwościach i sposobach uprawiania.
Nazwa: Kompas
Umiejętność: +10 do orientacji przestrzennej
Opis: Niewielki przyrząd, którego igła zawsze wskazuje północ, pomagając tym samym zorientowanie się w terenie.
Nazwa: Buty sportowe
Umiejętność: +10 do parkoura
Opis: Buty mniej bądź bardziej popularnej marki, w których skakanie i bieganie nie stanowi najmniejszego problemu.
Nazwa: Podejrzane tabletki
Umiejętność: +10 do percepcji
Opis: Pigułki niepewnego pochodzenia, które po zażyciu wzmagają intensywność odczuwanych bodźców.
Nazwa: Okulary przeciwsłoneczne
Umiejętność: +10 do perswazji
Opis: Szykowne okulary z przyciemnianym szkłem. Samo noszenie ich zapewnia większy respekt u innych oraz dodaje pewności siebie.
Nazwa: Dmuchane rękawki
Umiejętność: +10 do pływania
Opis: rękawki z wytrzymałego, szczelnego materiału, które po nadmuchaniu pomagają w utrzymaniu się na powierzchni wody.
Nazwa: Prawo Jazdy
Umiejętność: +10 do prawa jazdy
Opis: Dokument uzyskiwany po zaliczeniu praktycznego i teoretycznego egzaminu. Może nie prowadzisz dzięki niemu lepiej, ale lepiej je mieć kiedy drogówka cię dorwie.
Nazwa: Podręcznik do psychologii
Umiejętność: +10 do psychologii
Opis: Najlepszy przyjaciel każdego studenta psychologii. Opisane są w nim mowa ciała, sposoby funkcjonowania ludzkiego umysłu oraz emocji.
Nazwa: Telefon do informatora
Umiejętność: +10 do rozeznania w środowisku personalnym
Opis: Zabezpieczony telefon z VPN i zapisanym numerem znajomego infobrokera. Niestety nie można do niego dodać innych kontaktów ani używać przeglądarki.
Nazwa: Hantelki
Umiejętność: +10 do siły fizycznej
Opis: Niewielkie ciężarki, które pomimo swojego rozmiaru sporo ważą. Dzięki nim można ćwiczyć w każdym miejscu
Nazwa: Amulet ochronny
Umiejętność: +10 do siły woli
Opis: Dowolny przedmiot mogący być omamori, naszyjnikiem, pluszakiem, branzoletką czy też nawet breloczkiem. Niezależnie od jego formy, umacnia wolę noszącego i wspomaga ochronę umysłu.
Nazwa: Przybory artystyczne
Umiejętność: +10 do talentu artystycznego
Opis: Zestaw pędzli, mikrofon, buty do tańca... Przedmioty niezbędne każdemu artyście. A ich rodzaj zależy tylko od sztuki którą się parają.
Nazwa: Narzędzia tortur
Umiejętność: +10 do torturowania
Opis: Niezbędnik każdego kata. Skalpele, obcęgi, łamacze palców, szczypce i o wiele wiele więcej. Wszystkie w ładnie zdobionym drewnianym pudełku. Możliwość zamówienia w dowolnej wersji kolorystycznej.
Nazwa: Paczka Jirochrupek
Umiejętność: +10 do tresury
Opis: Ciasteczka w krztałcie kostek, które pokocha każdy Gruby Piesek (a także inne zwierzątka). Dostępne w 30 różnych smakach.
Nazwa: Podręcznik Survivalu
Umiejętność: +10 do tropienia
Opis: Gruba książka w miekkiej oprawie. Poza podstawowymi informacjami dla każdego harcerza, uczy też tropienia zwierzyny oraz zawiera wskazówki na temat tego na co powinno się zwracać uwagę podczas tego.
Nazwa: Czarny Pas
Umiejętność: +10 do walki wręcz
Opis: Nie ważne jaka sztuka walki. Czarny pas zazwyczaj oznacza wspięcie się na bardzo wysoki poziom. Poza tym że dodaje pewności siebie, to zdecydowanie wygląda epicko.
Nazwa: Tabletki Przeciwbólowe
Umiejętność: +10 do wysokiego progu bólu
Opis: Ukochane przez wielu tabletki łagodzące odczuwanie bólu oraz zmniejszające jego intensywność. Jedno opakowanie zawiera pięć pigułek.
Nazwa: Ochraniacze
Umiejętność: +10 do wytrzymałości
Opis: Do założenia na przeróżne części ciała i możliwe do ukrycia pod ubraniem ochraniacze łagodzące skutki uderzenia w dane miejsca. Rozmiar ustalany przy zamówieniu.
Nazwa: Atlas Zwierząt
Umiejętność: +10 do zoologii
Opis: Ładna, kolorowa książka wypełniona rycinami i zdjęciami zwierząt oraz istotnymi informacjami na ich temat. Zawiera też mniej potrzebne, ale fascynujące ciekawostki.
Nazwa: Napój Energetyczny
Umiejętność: +10 do zręczności
Opis: Puszka napoju po brzegi wypełnionego cukrem i kofeiną, który po zażyciu daje niezłego kopa. Dostępny w wielu smakach i rozmiarach
Warui Shin'ya, Ye Lian, Ejiri Carei and Hasegawa Izaya szaleją za tym postem.
1. Widoczne zaznaczenie tego jaki mamy aktualnie czas fabularny. Gdzieś na stronie głównej w bardzo widocznym miejscu, tak żeby jedno zerknięcie wystarczało żeby sobie przypomnieć czy zorientować się po dłuższej przerwie.
Wiem, że aktualnie jest dyskusja co do tego jak na nowo będzie ten czas wyglądał, dlatego moja propozycja dotyczy już tego, co wygra w głosowaniu.
2. Zmiana/rozbudowa tabelki "W POSIADANIU" znajdującej się w karcie postaci. Jest dość... skąpa jeżeli chodzi o informacje dotyczące zastosowania zdobytych przedmiotów. Szukanie tego w poniższej liście jest dość niewygodne. Może przydałby się zewnętrzny spis tego co eventowe przedmioty robią? I dodatkowa rubryka na zdobyte talony, bo szukając na liście tych niewykorzystanych też można oczopląsu dostać.
Ye Lian, Sugiyama Nobuo, Nakashima Yosuke, Seiwa-Genji Kamiko, Kurō Satō, Satō Kisara, Yakushimaru Seiya and szaleją za tym postem.
Hasegawa Jirō napisał:Przybywam z dwoma propozycjami.
1. Widoczne zaznaczenie tego jaki mamy aktualnie czas fabularny. Gdzieś na stronie głównej w bardzo widocznym miejscu, tak żeby jedno zerknięcie wystarczało żeby sobie przypomnieć czy zorientować się po dłuższej przerwie.
Wiem, że aktualnie jest dyskusja co do tego jak na nowo będzie ten czas wyglądał, dlatego moja propozycja dotyczy już tego, co wygra w głosowaniu.
2. Zmiana/rozbudowa tabelki "W POSIADANIU" znajdującej się w karcie postaci. Jest dość... skąpa jeżeli chodzi o informacje dotyczące zastosowania zdobytych przedmiotów. Szukanie tego w poniższej liście jest dość niewygodne. Może przydałby się zewnętrzny spis tego co eventowe przedmioty robią? I dodatkowa rubryka na zdobyte talony, bo szukając na liście tych niewykorzystanych też można oczopląsu dostać.
Popieram wszystko co napisał Jiro.
Ye Lian and Naiya Kō szaleją za tym postem.
Hasegawa Jirō napisał:Przybywam z dwoma propozycjami.
1. Widoczne zaznaczenie tego jaki mamy aktualnie czas fabularny. Gdzieś na stronie głównej w bardzo widocznym miejscu, tak żeby jedno zerknięcie wystarczało żeby sobie przypomnieć czy zorientować się po dłuższej przerwie.
Wiem, że aktualnie jest dyskusja co do tego jak na nowo będzie ten czas wyglądał, dlatego moja propozycja dotyczy już tego, co wygra w głosowaniu.
2. Zmiana/rozbudowa tabelki "W POSIADANIU" znajdującej się w karcie postaci. Jest dość... skąpa jeżeli chodzi o informacje dotyczące zastosowania zdobytych przedmiotów. Szukanie tego w poniższej liście jest dość niewygodne. Może przydałby się zewnętrzny spis tego co eventowe przedmioty robią? I dodatkowa rubryka na zdobyte talony, bo szukając na liście tych niewykorzystanych też można oczopląsu dostać.
Też popieram! Byłoby wszystko dużo jaśniej.
This boy is so nice - Never seen a boy like him
So cute and polite - Better keep him humble,
Cuz he might wanna learn to bite
Look at me, look at me, look at me - Tell me that you don't like what you see
Look at me, look at me, look at me -Tell me that you don't like
Ye Lian and Sugiyama Nobuo szaleją za tym postem.
Mogę odnieść się do podpunktu o tabelce dotyczącej eventowych przedmiotów. Takowa czeka już na przeklejenie, więc mam nadzieję, że niebawem wszystko w tym temacie będzie jaśniejsze.Hasegawa Jirō napisał:Może przydałby się zewnętrzny spis tego co eventowe przedmioty robią? I dodatkowa rubryka na zdobyte talony, bo szukając na liście tych niewykorzystanych też można oczopląsu dostać.
Warui Shin'ya, Hasegawa Jirō, Sugiyama Nobuo and Naiya Kō szaleją za tym postem.
Zwłaszcza że w obecnej jeśli ktoś da podkreślenie, to ją rozwala całkowicie.
Hasegawa Jirō and Naiya Kō szaleją za tym postem.
SHIKIGAMI:
Nazwa: Namija
Poziom: B
Opis: Przypominają wysokie, utworzone w całości z wody i piany węże lub smoki. Zamieszkują -zazwyczaj - czyste zbiorniki wodne, chociaż są w stanie je opuścić i poruszać się na lądzie sunąc po ziemi zostawiając tym samym wilgotne ślady. Namija posiada zdolność wytwarzania wody oraz manipulacji tej, która znajduje się w pobliżu. Rzadko kiedy interesują się ludźmi w większym stopniu, jednak zirytowane mogą ich zaciągać w głębiny i podtapiać bądź - jeśli ci są na lądzie - oblać potężną ilością wody.
Zachowanie: Neutralne. Zależne od sytuacji.
Moc: Przez 5 postów na 4 posty przerwy, są w stanie wytwarzać dodatkowe ilości wody oraz manipulować tą znajdującą się w okolicy. Ze względu na swoją wodną postać, są odporne na obrażenia fizyczne oraz niewrażliwe na podpalenie. Elektryczność i mróz jednak ranią je dotkliwie.
Wymagania: Siła woli na poziomie zaawansowanym, Egzorcyzmy na średniozaawansowanym
Staty:
SF: 20
W: 5
Z: 20
SW: 10
INKANTACJA:
Inkantacja: Shōkan(dosł. wezwać)
Ruch: U jednaj dłoni: Kciuk, wskazujący i środkowy wyprostowane, serdeczny i mały zgięte
Opis: Ściąga Shikigami rzucającego, niezależnie gdzie się znajduje oraz jak daleko jest. Wymagane jest posiadanie wykupionego Shikigami. Nie można też wzywać tych należących do innych osób. Trudność zaklęcia zależy od poziomu wzywanego shikigami, a ilość wezwanych jednocześnie zależna od siły woli ( gdzie przy podstawowej SW wezwać można 1, a przy zaawansowanej 3). Po upływie 5 tur wracają do miejsca z którego zostały ściągnięte, bądź wcześniej na komendę rzucającego.
Poziom: Łatwy (D), Średni(C,B), Trudny(A, niesklasyfikowane)
Cena: 500 PF
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A z innej, ale podobnej beki. Odkopuję sprawę klepniętych jako tako Shikigami, które oczekują na dodanie.
Mowa oczywiście o Uwabami oraz Nogitsune/Kudagutsune - LINK
Ye Lian ubóstwia ten post.
|
|